Rabu, 5 September 2012

~ Mencari Side Income? Bisnes Secara Online? Part Time? Full Time? ~

Satu masa dulu, saya pun pernah tercari-cari cara untuk buat side income... macam2 yang saya baca, cuma tak cuba... pernah lah sekali tu nak cuba bisnes buat kotak... kiranya diorang supply bahan2, saya kena bentukkan kotak tu... tp lepas register dan bayar, senyap jer... nasib baik la sikit... bukan rezeki namanya...
 
Alhamdulillah... sekarang ni saya ditemukan Allah untuk membuat Bisnes Shaklee... Dan Alhamdulillah saya seronok dengan bisnes ni...
 
Asalnya, saya takder niat pun nak buat bisnes Shaklee ni... Asalnya saya makan suplemen untuk diri saya yang mana ketika itu saya sedang menyusukan anak kedua, Syafi... Bila dah makan 2-3 bulan, dan dapat kesan yang baik, saya terfikir.... Saya nak teruskan makan, tp kalau boleh saya nak makan free... hehehe... sebab sebelum ni takder peruntukan pun untuk suplemen ni kan... So saya fikir... ok, apa kata saya join ahli dan jual, sambil2 tu, saya pun dapat makan juga...
 
So bermula la episod untuk saya buat Bisnes Shaklee ni secara Part Time since saya masih bekerja...
 
Alhamdulillah... dari awalnya saya dapat Bonus 2 angka.... kemudian 3 angka... kini mula jejak 4 angka... Syukur... Bonus ni bukan setahun sekali tau!!!... Bonus ni TIAP-TIAP bulan!!! Alhamdulillah... walaupun mungkin tidak sebanyak mana, tp bagi saya ia cukup bermakna... Sekarang ni, bukan setakat saya dapat MAKAN SUPLEMEN FREE, malah lebih dari itu...
 
Kalau anda seorang suri rumah... yang asalnya tiada income... kini boleh dapat income 3-4 angka, atau mungkin 5 angka macam rakan2 group saya yang lain... rasa2nya seronok tak??? Dapat jaga anak, suami... dapat juga berbelanja untuk diri sendiri tanpa mengharapkan duit suami lagi... Dapat bagi mak ayah tanpa tunggu duit suami... tentu lebih bermakna kan???....
 
Bukan setakat suri rumah... bagi saya sendiri, yang bekerja ni pun... yer la, gaji tu ada... cukuplah kalau setakat untuk diri sendiri dan bantu suami sikit2... tapi saya teringin nak bagi mak ayah duit lebih banyak... nak bawa mereka pergi umrah, pergi haji... teringin nak duduk rumah besar... yang mana saya percaya semua orang juga aga keinginan itu... Jadi, tunggu apa lagi... Takder istilah sudah terlambat, kalau kita bertindak dari sekarang kan???
 
Saya bersyukur saya join Shaklee ni... Kerana apa?
 
  • Shaklee adalah sebuah syarikat yang stabil sejak tahun 1956
  • Produk yang berkualiti - Lebih USD300 juta diperuntukkan untuk kajian, pembangunan, ujian makmal yang dijalankan oleh 80 orang saintis terhadap semua produk sebelum dipasarkan.
  • Bonus - Bukan setakat Bonus tiap2 bulan jer... Tapi macam2 bonus yang Shaklee tawarkan... Dan saya akan rebut semuanya... hahahha... haruslah kan... takkan nak tengok jer orang lain dapat... sendiri pun nak merasa juga... Shaklee dah sediakan, tunggu kita jer yang nak ambil peluang... Nak tau, apa yang Shaklee tawarkan???




Rasa2nya best tak apa yang Shaklee Offer ni????

  • Health - Ni of cos la... Produk Shaklee adalah yang terbaik... Sape nak sihat, nak muda carilah Shaklee... ehhehe
  • Cash Bonus - Ni tiap-tiap bulan dapat... makin tinggi usaha, makin banyak la dapat kan??? Ada juga Bonus Kepimpinan, Bonus naik rank... huh... Bonus sokmo...
  • Car Bonus -  Ni Shaklee tak bagi kerete sebijik... Shaklee bagi duit tiap2 bulan ikut performance kita..... makin baik, makin banyak la dapat... silap2 boleh amik 10 bijik kereta... hehehe... ada kriteria untuk dapat bonus ni...
  • International Trip - Ada point2 tertentu... kalau capai, tiap2 tahun layak pergi... siap boleh angkut sekeluarga lagi....
  • Umrah - Ni optional, kalau taknak pergi International Trip tu... So tiap2 tahun leh buat Umrah free... Member2 yang dah pergi kata, berbeza pergi Umrah dengan Shaklee berbanding pergi secara sendiri... Memang Tip Top... Gaya VIP tau... Yang ni mesti kejar juga....
  • National Trip - Pun kena capai point2 tertentu...

So apa tunggu lagi... kalau anda join saya, anda pasti tidak akan menyesal... anda akan diberi guideline untuk buat bisnes ni... Dalam bisnes ni takder istilah kayakan orang atas... dalam bisnes ni, kalau anda rajin, anda cekal, berusaha lebih, anda boleh dapat lebih banyak atau naik pangkat lebih tinggi dari saya... semuanya bergantung pada diri anda sendiri... Kami juga ada Support Group (Group Jutawan) yang sangat2 menyokong sesama kita... Ada Leader yang sangat mementingkan amalan Rohani juga... memang sangat2 beruntung saya berada dalam Group ni... Alhamdulillah...
 
1% daripada ahli Group Jutawan... Kalau 100% ada atas pentas ni, maunya roboh... Mentor saya adalah Kak Cery mama' saya yang pakai tudung pink memeluk anaknya Faiz Ini adalah Majlis Masters Celebration untuk Kak Cery & Iffah sempena kejayaan mereka mencapai pangkat tertinggi di dalam Bisnes Shaklee iaitu Masters Coordinator...

Modal menjadi persoalan??? Jangan risau... saya yakin, semua orang mampu kerana modal untuk menyertai Shaklee tersangatlah rendah iaitu serendah RM65 sahaja... Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut...

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....
 
SYUHADA : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi

1 ulasan:

  1. Assalammu'alaikum dan salam sejahtera,

    KEPUASAN BARU 80 HARI = 4 bulan sahaja............. DLM NEXUSFX !!!

    Masih mencari-cari peluang terbaik utk INCOME PASIF ???
    Kini NexusFx semakin hari semakin meledak. Bagi yg dah rebut peluang ni tahniah diucapkan. Pastinya setiap hari akaun anda diredah dgn kemasukkan bonus NexusFx !!!

    Baru wdraw 2 hari dah meredah masyuk dlm akaun... Memang SUPPERB !!! Tak perlu nak manipulasi sistem... Kalau dah malas sgt DUDUK DIAM je.. tggu ROI harian masuk.

    Rate
    Buy 3.8 ..
    Sell 3.2 ..


    Pakej :-

    Usd100 | Rm380
    Usd500 | Rm1900
    Usd1k | Rm3800
    Usd3k | Rm11400
    Usd5k | Rm19k
    Usd10k | Rm38k

    USD10K=RM38,000
    Daily income=3.5% min
    USD10K X 3.5%=USD350
    USD350 X 80hari=USD28K
    USD28K - 20% upah trader
    USD22400 X 3.2=RM71,680
    RM71,680√80hari=RM896
    rm896 untung bersih sehari

    USD5K = RM19,000
    Daily income:3.5%
    USD5000 X 3.5%=USD175
    USD175 X 80hari=USD14K
    USD14K - 20% upah trader
    USD11,200= RM35,840
    RM35,840 bahagi 80hari=
    RM448 untung bersih sehari

    USD3K= RM11,400
    Daily income: 3.5%
    USD3K X 3.5%=USD105
    USD105 X 80hari=USD8400
    USD8400 - 20%upah trader
    USD6720=RM21,504
    Rm21.504 bahagi 80hari=
    RM268.8 bersih sehari

    USD1K=RM3,800
    DAILY INCOME:3.5%
    USD1K X 3.5%=USD35
    USD35 X 80hari=USD2800
    USD2800-20% upah trader
    =USD2240=RM7168
    RM89.60 bersih sehari

    USD500=RM1900
    Daily income min.= 3.5%
    USD500 X 3.5%=USD17.5
    USD17.5 x 80hari=USD1400
    USD1400-20% upah trader
    USD1120=RM3584
    Daily income=RM44.80 bersih sehari

    Pakej: USD100= RM380
    USD100 X 3.5%=USD3.5
    USD3.5 X 80HARI=USD280
    USD280-20% upah trade =
    USD224 = RM716.8
    Daily income=RM8.96 bersih sehari

    Pasif income calculation




    * Withdraw rate (3.0 -3.2)
    * Withdraw cas 10%
    * Baki mesti tinggal dalam akaun USD50 setiap kali withdraw

    Berminat pm sy sekarang!!!
    Call/mesej/what's app : +60136740363 chek20

    Layari website ini :

    www.nexusfx.com(open by Internet explorer)

    Refferal id : chek20

    BalasPadam